Bedriftsidretten inviterer til bedriftsserie !

Av: Admin  |  Publisert: 16. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I 2018 ønsker Bedriftsidretten i Østfold å satse stort på golf. I den forbindelse kommer det en del forandringer sammenlignet med tidligere år.

Det vil i 2018 arrangeres en felles bedriftsserie for både bedriftsidrettslag og øvrige lag. Det vil være tomannslag, og det vil variere i spilleformene stableford og scramble. Vi kommer til å dele inn de påmeldte lagene i avdelinger med fem lag i hver avdeling. Etter sesongen er ferdigspilt vil alle lag inviteres til en golflørdag hvor fjerdeplassene i hver avdeling konkurrerer mot hverandre, samt første -, andre -, tredje - og femteplassene. I tillegg vil det kåres en vinner for hele dagen, uavhengig av hvordan det gikk i gruppespillet. I tillegg jobber Bedriftsidretten med å skaffe rabatterte greenfees over hele Østfold for deltakere i bedriftsserien.

I praksis vil man kunne til enhver tid følge en oppdatert tabell med oppdaterte resultater. Man vil også se sin avdeling og hvem man skal møte på borte - og hjemmebane. Bedriftsidretten vil sette frister for når rundene skal være avviklet innen, mens det er hjemmelaget som har ansvaret for å invitere bortelaget til match. Hvis matchen ikke er gjennomført innen fristens utløp, vil seieren gå til bortelaget hvis ikke annet kommer frem. Etter at matchen er spilt er det hjemmelaget som har ansvar for å sende inn resultatene til Bedriftsidretten, dette skal gjøres innen 24 timer etter spilt match.

Serien har oppstart i april/ mai og gruppespillet skal være ferdig avviklet innen august. Sluttspilldagen blir en lørdag i september, hvor er ennå ikke bestemt.

Besøk denne siden for mer informasjon, priser og påmelding.

Serien vil være åpen for både medlemslag av bedriftsidretten og øvrige lag. Vi satser på å skape stor vekst i golfserien i 2018 !

Spørsmål kan rettes til Ole Martin Petersen, aktivitetskonsulent i Østfold Bedriftsidrettskrets
97 66 65 02, olemartin.petersen@bedriftsidretten.no