Dobbeltmedlemskap med Onsøy

Av: Admin  |  Publisert: 7. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsmøtet ble avholdt i går kveld med 30 stemmeberettigede tilstede. Etter møtet orienterte klubben om det nye samarbeidet med Onsøy.

Mandag 6. februar gjennomførte klubben sitt årlige årsmøte. Oppmøtet var 30 stemmeberettigede.
Årsmøtet foregikk uten de store hendelsene og alle punkter ble enstemmig vedtatt.

Etter årsmøtet ble det holdt et lite medlemsmøte hvor klubben informerte om det nye samarbeidet med Onsøy. Samarbeidet gjelder deling av vår pro Sander Solberg og muligheten for spill på begge baner til en bra pris.

Prisene for spill på begge baner kan du lese mer om her. Vi håper klubbens medlemmer setter pris på denne muligheten til enda mer spill til en bra pris ! Klubbene takker baneeierne for at de har fått til en slik avtale. Send mail til gjoril@hhg.no for oppgradering av medlemskapet.

Det vil bli felles treninger for juniorgrupper, damer, herrer og seniorer med Sander som trener. Treningene vil foregå både på Onsøy og Huseby & Hankø.

Klubbene vil samarbeide og samkjøre sine turneringer slik at disse ikke kolliderer. Det betyr et mer variabelt turneringsprogram for deg som spiller.

Vi mener dette vil skape enda mer aktivitet på begge banen som igjen er en fordel for dere :)

Det nye styret i Huseby & Hankø golfklubb i 2017:
Finn-Egil Borge Hansen - styrelder
Ole Vikram Andersen - nestleder/ turneringsleder