Golfhäftet 2017 selges i proshoppen

Av: Admin  |  Publisert: 18. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi selger "Golfhäftet 2017" i proshoppen til kr 495,-.

Kjære medlem!

Solen skinner (inni mellom) og varmen er på vei ( håper vi ) ! Mange av dere har allerede spilt en del siden vi startet sesongen i midten av mars, mens noen av dere har spilt utenlands.

Vi begynner sesongen med et svært generøst tilbud fra Golfhäftet. I perioden fra 24. mars til 30. april får du en fin hanske fra Wilson når du kjøper Golfhäftet 2017. Tilbudet gjelder også om du kjøper Golfhäftet PLUS. Har du allerede en hanske, kan du glede en venn med en hanske.

Kjøp Golfhäftet av oss, så støtter du også klubben din!
Du kan kjøpe Golfhäftet for 495 nok eller Golfhäftet PLUS for 695 nok. Med Golfhäftet PLUS kan du spille flere ganger på baner som har lagt ut PLUS-tider i Golfhäftets app eller på hjemmesiden www.golfhaftetplus.se.

Stikk innom oss i proshoppen, send bestillingen din til: gjoril@hhg.no eller ring oss på 90 95 99 00.

Vi ser frem til en fantastisk golfsesong !