Lag NM

Av: Admin  |  Publisert: 24. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Juni og juli er høytid for lag NM både for juniorer og seniorer. Huseby & Hankø har deltatt i alle klasser.

I slutten av juni deltok juniorene våre i lag NM i eliteklassen. De ble flyttet opp fra 1. divisjon hvor de skulle spilt da lag hadde trukket seg fra eliten.
Som ventet ble det litt for tøft for våre gutter som endte på en 14. plass og spiller derfor neste år i 1. divisjon.
På laget spilte: Ola Dahl Jensen, Aksel Antonsen, Peder Stuen, Anders Sommerstad-Hermansen og Sebastian Anonsen.

I helgen som var nå ble det spilt lag NM for både damer og herrer.
Damene dro ikke veldig langt, 2. divisjon ble det spilt på Onsøy, mens herrene som deltar i 1. divisjon, måtte helt til Stavanger.

Damene gjorde sine saker veldig bra og endte på en meget bra 3. plass  etter henholdsvis Onsøy og Borregaard. Vi gratulerer Onsøy med opprykket.
På damelaget deltok Josefine Hollung, Laila Hansen og Elizabeth Vinter.

Herrene gjorde også sine saker bra og endte på en fin, fin 9. plass.
På herrelaget deltok Felix Aarum, Michael Skyum, Ola Dahl Jensen og Aksel Antonsen.