Søker Pro med oppstart 2019

Av: Admin  |  Publisert: 19. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Huseby & Hankø GK og Onsøy GK søker i fellesskap ny Pro med oppstart fra 2019.

Søker Pro med oppstart 2019

Onsøy Golfklubb «18 hull» og Huseby & Hankø Golfklubb «9 hull» har de 2 siste årene samarbeidet om Pro og felles medlemskap.

Banene kompletterer hverandre med nærspillsområde og 2 flotte driving ranger som drives av klubbene. I tillegg har klubbene eget lokale på sine ranger hvor det finnes eget rom for Pro til protimer inne med garasjeport ut til rangen. På Onsøy er det også Fullswing golfsimulator i samme bygg. Vi har også Flightscope tilgjengelig til bruk i protimer og trening.

Proen vil ha meget gode muligheter til å fylle sine dager med både faste medlemstreninger og privattimer.

Vi søker en Pro med erfaring som kan bidra til å løfte klubbene enda et steg videre og være delaktig med nye ideer og bidra til økt medlemstall.

Proen vil ha ansvar for juniortreninger, gruppetrening for damer, herrer, seniorer, Veien til Golf kurs, privattimer, arrangere golfskole og være mentor og pådriver for Trener 1 ressurser i klubbene.

Proen må være utadvendt, positiv, initiativrik samt genuint golf og svinginteressert.
Vi ser etter en Pro med høy arbeidskapasitet både i klubbene, men også i lokalmiljøet for å skape mer golfinteresse.

Er du Proen vi søker etter, ta kontakt.
Send din søknad og CV til::

For Onsøy GK
Ole-Kristian Arnesen, Styreleder: mail: oka@onsoygk.no – telefon: 47450711

For Huseby & Hankø GK
Finn Egil Hansen, Styreleder: mail: fiborg-h@online.no – telefon: 90170689

Søknadsfrist snarest.

Hele stillingsannonsen kan du se i pdf format vedlagt her.