Sommeravslutning og treninger i juli

Av: Admin  |  Publisert: 29. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben opprettholder treningene i juli !

Sommeravslutning:

Fredag 30. juni inviterer vi til sommeravslutning for alle treningsgruppene på Onsøy golfbane.
Det spilles Texas Scramble 9 hull med blandet HcP. Etter spill blir det premieutdeling og servering i proshoppen.
Pris kr 200,- som inkluderer startavgift, enkel servering og 1 mineralvann ( + greenfee for dere som ikke har dobbeltmedlemskap ). Påmelding til sommeravlsutningen gjøres her.

Fellestreninger:

Vi nærmer oss ferietid. Flere reiser bort, mens andre er hjemme eller på hytta i nærheten av golfbanene.

Vi opprettholder fellestreningene vi har sammen med Onsøy gjennom hele juli. Treningene vil ledes av Sander Solberg og Lars Petter Brovold. Merk at alle treningene vil foregå på Onsøy.
Treningene er gratis for Huseby & Hankø sine medlemmer.

Knøtt - og juniortrening - onsdager kl 18-20
Dametrening - torsdager kl 17-18
Herretrening - torsdager kl 18-19

Trening for nybegynnere opprettholdes også på mandager fra kl 1730-1830. Her kan alle som er nybegynnere og har HcP +26 delta.