Sommerturnering hos Hvaler GK

Av: Gjøril Johnsson Solberg  |  Publisert: 12. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 22. juli inviterer Hvaler GK til Sommerturnering

Hvaler Golf Klubb ønsker å invitere dere alle til sommerturnering lørdag 22. juli.

Etter turneringen samles vi for en helaften ved klubbhuset vårt, for en sosial og hyggelig sammenkomst.
Der blir det Grillbufe Catering med heldekkende fyll  og TrubadurMusikknoter med heldekkende fyll utover kvelden, og selvfølgelig premieutdeling Pokal med heldekkende fyll

Husk å meld dere på gjennom GolfBox før fristen utløper.

Pris kr. 400,- inkludere turneringsavgift, Grillbufè og Trubadur (drikke kjøpes etter eget ønske).
Bindende påmelding – betales i proshopen ved registrering.

* Ønsker dere å ha med følge til kvelden som ikke spiller golf, men ønsker å være med på grillbufè og høre på trubaduren er det hyggelig. Meld på i kommentarfeltet ved påmelding.

Påmeldingsfrist 17.juli

Velkommen – Mvh Turneringskomiteen HGK